Tirsdag d. 2. juni mødes vi kl. 11:00 ved indgangen til Botanisk Have (hjørnet Gothersgade/Øster Voldgade). Her går vi rundt og kigger på alle blomster og planter.
En tur i det nyrestaurerede Palmehus koster kr. 70,- som klubben betaler.
Til gengæld medbringer vi selv en god madpakke og drikkelse.
Vi håber vi kan gå i Kongens Have og finde et sted vi kan nyde den medbragte frokost – tag evt. noget med at sidde på.